Days & Works of a Creative Man
Audi & Kosmocar print ads
Προσχέδια καταχώρισεων για την Audi και την εισαγωγική της εταιρία Kosmocar, 2012. Με προυπηρεσία στο λογαριασμό της Volkswagen ήταν μεγάλη μου χαρά να δουλέψω και για την Audi, όσο ήμουν στην Tribe. Drafts for Audi and Audi’s importer company Kosmocar, 2012. With previous experience in VW account it was a pleasure to work for Audi too, while working in Tribe agency.

Προσχέδιο για το σύστημα Cylinder On Demand του νέου Α3. Η ιδέα είναι ότι βάζεις το πιστόνι του κυλίνδρου να «κοιμηθεί» αφού εσύ διαλέγεις ποιοί κύλινδροι του κινητήρα θα δουλέψουν. Κειμενογράφος: Nίκος Πεχλιβανίδης. /// Draft for Cylinder On Demand system introduced in the new A3 model. Copy reads: «You decide which cylinder will work and which won’t.» Copywriter: Nikos Pechlivanidis.
Η Kosmotrade θα ήταν το εννιαίο brand μεταχειρισμένων Audi και Volkswagen της Kosmocar. Εδώ βλέπουμε προτάσεις για την επικοινωνία του νέου αυτού brand. Το project κερδήθηκε μετά από spec αλλά τελικά υλοποιήθηκε. Κειμενογράφοι: Νατάσσα Βουργκανά, Κασσάνδρα Χριστακοπούλου. /// Kosmocar is the importer of both Audi and VW in Greece. Kosmotrade was planned to be the used cars selection of both brands. These are proposals for communication of Kosmotrade and copy reads: «As if they never stepped on road». Project was won after spec but ultimately did not aired. Copywriters: Natasha Vourgana, Cassandra Christakopoulou.
Η Kosmotrade θα ήταν το εννιαίο brand μεταχειρισμένων Audi και Volkswagen της Kosmocar. Εδώ βλέπουμε προτάσεις για την επικοινωνία του νέου αυτού brand. Το project κερδήθηκε μετά από spec αλλά τελικά υλοποιήθηκε. Κειμενογράφοι: Νατάσσα Βουργκανά, Κασσάνδρα Χριστακοπούλου. /// Kosmocar is the importer of both Audi and VW in Greece. Kosmotrade was planned to be the used cars selection of both brands. These are proposals for communication of Kosmotrade and copy reads: «As if nobody ever drove them». Project was won after spec but ultimately did not aired. Copywriters: Natasha Vourgana, Cassandra Christakopoulou.
Προσχέδιο καταχώρισης για τα μεταχειρισμένα γερμανικά αυτοκίνητα της Kosmotrade. Η ιδέα βασίζεται στο κυρίαρχο perception για τα γερμανικά αυτοκίνητα: Καλή κατασκευή, σίγουρη επένδυση και καλή μεταπώληση. Σα να μην γερνάει ποτέ δηλαδή, όπως ο Faust του γερμανικού μύθου. Κειμενογράφος: Νατάσσα Βουργκανά /// Proposal for used Audi and Volkswagen cars. Idea is based on the predominant perception on german cars: Good construction, good investment and good resale. As if they are not growing old, like Faust of the famous german legend. Title reads: « A german car knows how to stay new (young) forever». Copywriter: Natasha Vourgana